Yunus i Ilaix, entre els millors jugadors joves del món
Per Miguel Castells · 22 Febrer, 2022
![](https://www.blanquinegres.com/wp-content/uploads/2022/02/ilaixmoriba.jpeg)
La política de joventut de Meriton Holdings comporta que l’edat mitjana de la plantilla siga baixa. A més a més, estos futbolistes cremen etapes amb més rapidesa del que seria habitual, i és per això que generalment estan a les llistes dels millors jugadors joves. La prestigiosa revista FourFourTwo del Regne Unit ha realitzat la seua llista de millors jugadors joves, i en ella es troben Yunus Musah i Ilaix Moriba.
Ilaix Moriba
Al cas d’Ilaix, el premi realment és per al Leizpig, ja que el migcampista és propietat de l’equip alemany, però ha sigut a València i a la Copa Àfrica on s’ha retrobat amb el seu futbol. La temporada passada demostrà que estava capacitat de sobra per a tindre minuts al Barça, però demanà un augment de sou significatiu que provocà la seua eixida.
Yunus Musah
D’altra banda, Yunus Musah és un altre èxit de la gran gestió de Pablo Longoria amb els futbolistes joves. Este any s’ha destapat com un jugador molt vàlid al centre del camp, que és on acostuma a actuar amb la seua selecció, i a la Copa del Rei ha sigut clau fins a les semifinals. Dins de la segona rotació, Yunus és un jugador imprescindible per a José Bordalás.
Altres noms significatius
A esta llista apareixen noms significatius com Gavi, Pedri, Musiala, Bellingham… i els dos jugadors del València també estan ahí per mèrits propis. La política de joventut del València comporta aparèixer a estos premis quan algun futbolista ix bé.