ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Paulista ha jugat tots els minuts de la temporada

Per Miguel Castells · 27 Septembre, 2021

El València ha acusat esta última setmana de competició les poques alternatives que l’han oferit les lesions de tres jugadors importants: Soler, Gayà i Thierry Rendall. Ja davant el Madrid el conjunt blanquinegre va realitzar un exercici de resistència sense premi i als dos següents enfrontaments tan sols va sumar 1 punt de 6, és a dir, 1 de 9 en una setmana.

630 minuts de competició

L’equip ha arribat fatigat als últims instants dels partits i es deu a la poca rotació que podia realitzar José Bordalás. Alguns futbolistes havien de jugar-ho absolutament tot i un d’ells és Gabriel Paulista, que ha disputat els 630 minuts de competició que portem a la Lliga Santander.

Situació als centrals

El brasiler forma una parella d’allò més fiable amb Omar Alderete, i este fet unit a l’aparició inesperada de Guillamon al centre del camp i la poca confiança de l’entrenador en Mouctar Diakhaby, provoca que Paulista siga un jugador indiscutible tant a l’onze com per a sostindre a l’equip als moments més complicats.

Alderete amb quatre grogues

D’altra banda, Omar Alderete ja té quatre targetes grogues, per tant, es preveu que prompte haja d’eixir Mouctar Diakhaby a reemplaçar-lo. Quan no estiga el paraguaià, Paulista serà més important encara del que ja és. Un capità, un titular indiscutible i un jugador amb l’ADN que vol José Bordalás per al seu València.