ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Mamardashvili parla de la seua situació al València: “No tot a l’equip depén de mi”

Per Javi Richart · 24 Març, 2025

Giorgi Mamardashvili ha fet una molt bona actuació amb la Selecció de Geòrgia en aquesta finestra de seleccions, on el seu país ha aconseguit la permanència en la lliga ‘B’ de la UEFA Nations League. El conjunt georgià li ha guanyat els dos encontres de l’eliminatòria a Armènia, amb un 0 a 3 en l’anada i un 6 a 1 en la tornada.

Després d’aquest últim encontre, Mamardashvili va parlar de la seua situació al València CF: “Crec que estic bé. Hi ha molts factors al València. No tot a l’equip depén de mi, però tinc energia per acabar aquesta temporada”. A més a més, també va fer declaracions sobre el seu futur: “Després descansaré i començaré la nova temporada amb una nova actitud”.

A més a més, fa uns dies, també a la concentració de Geòrgia, va assegurar que anava al Liverpool a “lluitar pel lloc número u“. D’aquesta forma, Mamardashvili confirma que en estiu s’incorporarà al conjunt anglés passe el que passe amb la situació d’Alisson Becker.

D’altra banda, el porter del València va rebre el trofeu al millor futbolista georgià de 2024. Tot això després del seu gran paper a l’Eurocopa 2024, que el va convertir en el jugador més valorat d’Europa en la seua posició, arribant als 45 milions d’euros. En canvi, la mala temporada a Mestalla ha fet que en l’última actualització el seu valor baixara als 30 milions d’euros.