L’onze que va provar ahir Corberán per a enfrontar-se al Barça
Per Blanquinegres · 06 Febrer, 2025
El València rep hui el Barcelona a Mestalla en un partit on Carlos Corberán introduirà nombrosos canvis en l’onze titular. L’entrenador, amb la mirada posada en el duel de diumenge contra el Leganés, donarà oportunitats a jugadors menys habituals, destacant la possible presència de Diakhaby en defensa i Max Aarons al carril dret.
Fa menys de dos setmanes, l’equip valencianista va patir una dolorosa golejada a Montjuïc, un partit del qual Corberán ha extret lliçons. Per afrontar el Barcelona, el tècnic ha optat per un canvi de sistema, i en l’entrenament d’ahir va provar una defensa de cinc, amb Diakhaby com a principal novetat. El central tornarà al onze inicial quasi un any després d’una greu lesió al genoll, i formarà eix defensiu amb Mosquera i Yarek. A les bandes, Aarons podrà ocupar el lloc de Foulquier, que arrossega molèsties, mentre que per l’esquerra, tot apunta que serà el torn de Jesús Vázquez per donar descans a Gayà.
El centre del camp també presentarà variacions significatives. Hugo Guillamón i Pepelu tenen moltes opcions de ser la parella encarregada de manejar el joc, amb Fran Pérez i Sergi Canós oberts a les bandes. En atac, l’encarregat de buscar el gol serà Sadiq Umar, mentre que Rafa Mir i Iván Jaime podrien gaudir d’uns minuts, aprofitant l’absència de Hugo Duro, que no estarà en la convocatòria.
El València afronta este duel amb la intenció de mostrar una imatge molt diferent a la del partit de Montjuïc i d’arribar en les millors condicions possibles a l’important compromís de diumenge contra el Leganés.