ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

La decisió del València sobre la renovació de Jaume Doménech

Per Javi Richart · 10 Març, 2025

Un dels jugadors del València CF que acaben el seu contracte amb el club aquest estiu és Jaume Doménech. El porter d’Almenara és el tercer porter del conjunt che, i no ha comptat amb minuts per a cap dels últims entrenadors que han passat per Mestalla. Per això, l’entitat valencianista ha pres una decisió sobre el seu futur.

Com ha informat Pedro Morata a Sin Ataduras, el València CF ha decidit no renovar a Jaume Doménech, que acabarà el seu contracte el 30 de juny. El porter blanquinegre no ha jugat cap minut aquesta temporada, tampoc en Copa del Rei, on l’habitual ha sigut Dimitrievski. La temporada passada va disputar 4 partits de Copa del Rei i 2 en lliga.

En total, Jaume ha defensat la camiseta del València en 122 partits durant els 10 anys que han passat des que va debutar el 12 de setembre de 2015 en El Molinón. Ara, el València haurà de buscar un nou porter al futur mercat de fitxatges, ja que Jaume no continuarà, i Mamardashvili eixirà al Liverpool. Dimitrievski serà l’únic porter actual que es mantinga a la plantilla.