Diego López destrona a Hugo Duro com a pitxitxi del València any i mig després
Per Javi Richart · 31 Març, 2025

Diego López s’ha consagrat com al jugador més en forma del València CF a les últimes jornades. Amb el gol de la victòria contra el RCD Mallorca, ja suma 4 partits consecutius anotant, i això ha fet que es convertisca en el pitxitxi actual del València CF amb 8 gols aquesta temporada, 7 en lliga i un en Copa del Rei.
D’aquesta manera, l’atacant asturià supera a Hugo Duro, que portava fins al moment 7 gols aquesta temporada. Les lesions han perjudicat al davanter madrileny, ja que ha disputat 1761 minuts en 23 partits respecte als 2208 minuts en 32 encontres de Diego López.
Hugo Duro havia sigut el màxim golejador del València durant any i mig. Exactament durant 561 dies. El 16 de setembre de 2023, amb el seu doblet a l’Atlètic de Madrid, es va convertir en el màxim golejador che del moment, cosa que va mantenir durant tota la temporada. En la present campanya 2024/2025, el davanter madrileny va anotar el primer gol del València, i s’havia mantingut com al màxim golejador fins al moment.
D’aquesta manera, Diego López supera la seua temporada més golejadora, ja que en la campanya 2022/2023 va fer 8 gols, però 5 van ser amb el València Mestalla a Segona RFEF, i 3 amb el primer equip a Primera Divisió. L’asturià trenca una hegemonia que ha mantingut a Hugo Duro com a màxim golejador del València durant any i mig, tot i que en alguna ocasió ha compartit aquest reconeixement amb algun altre company.