ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Corberán: “No podíem fallar i l’equip ha respost com calia”

Per Blanquinegres · 09 Febrer, 2025

El València va aconseguir una victòria crucial davant el Leganés per 2-0 en un partit on no hi havia marge d’error. Després de l’encontre, l’entrenador Carlos Corberán va valorar la importància del triomf i la resposta del seu equip.

“Hui és impossible ressaltar un jugador en concret en un partit en el qual no es podia fallar”, va assenyalar el tècnic, destacant el treball col·lectiu dels seus futbolistes.

Encara amb el record de la dolorosa derrota contra el FC Barcelona, Corberán va admetre que aquell partit encara pesa en l’equip: “El partit del Barça no se m’oblida i hi ha un sentiment de deute amb les 46.000 persones que van estar a Mestalla, i eixe sentiment me l’enduc fins al final de la temporada”.

L’entrenador també va lloar la resposta dels seus jugadors després de la darrera derrota: “M’ha agradat molt la resposta de l’equip, perquè veníem d’una derrota dolorosa. A partir de demà, a pensar en el següent partit”.

El suport de Mestalla es va fer notar, i Corberán ho va voler ressaltar: “Quan hi ha comunió entre Mestalla i l’equip, dificultarà qualsevol rival. És una realitat molt clara. L’equip continua necessitant Mestalla”.

El tècnic també va parlar sobre la importància històrica del club i la necessitat de mantenir la lluita en els partits que queden: “El València és un club amb una gran història i grandesa. A ningú se li oblidarà aquella derrota davant el Barça”. A més, va afegir: “Encara queden 15 partits per davant per a no deixar de lluitar en cap moment. Això és la marató de resiliència”.

Sobre l’estat anímic de la plantilla en el moment de la seua arribada, Corberán va reconéixer: “Em vaig trobar una plantilla amb molt de dolor, però amb moltes ganes de canviar aquesta dinàmica. Només des d’aqueixa implicació és possible treballar i canviar-ho”.

Finalment, va fer referència a l’adaptació d’Aarons: “L’adaptació dels jugadors que venen d’una altra lliga sempre porta temps. Feia molt que no jugava un partit sencer, però després dels minuts davant el Barça està més preparat”.