COMUNICAT: El València CF respon a Rodrygo Goes

Per Marc Santiago · 15 Juny, 2023

El València CF acaba de publicar un comunicat oficial a les seues xarxes socials on respon a les acusacions i a les mentides del jugador brasiler del Reial Madrid, Rodrygo Goes, on ha ratllat altra vegada de racista a l’afició del València assegurant que li van dir “Mono,mono” al seu company d’equip i de selecció, Vinicius Jr.

Aquest comunicat diu:

“El València CF lamenta i desmenteix de manera categòrica les falses afirmacions del jugador Rodrygo Goes, en les quals afirma que tot el nostre estadi i afició van proferir càntics racistes.

Tals manifestacions són greus mentides que contribueixen a estigmatitzar de forma totalment injusta a una afició exemplar com és la del València CF.

Igual que va fer el seu entrenador, Carlo Ancelotti, que va rectificar les seues paraules després del partit, demanem a Rodrygo Goes que també rectifique aquestes falsedats. El València CF es reserva prendre les mesures legals pertinents per a defensar l’honor del nostre club i afició. Als futbolistes també se’ls ha d’exigir rigor i responsabilitat a l’hora de fer declaracions.

Així mateix, i una vegada més, volem ratificar nostra més enèrgica condemna a qualsevol tipus de racisme o violència i així ho vam demostrar amb l’expulsió per a tota la vida dels tres aficionats implicats en aquest lamentable incident. No hi ha dubte de la nostra lluita i compromís per a erradicar aquesta xacra social.

Demanem de nou el màxim respecte per la nostra afició i que no se li ataque amb informacions falses i faules.

JUNTS CONTRA EL RACISME.

RESPECTE A LA NOSTRA AFICIÓ.”