Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Cañizares, sobre l'efecte Carlos Corberán:

Joan Marc García , 07/04/2025

Cañizares, sobre l'efecte Carlos Corberán: "No cal dir res"

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Álvaro García reconeix que hi van haver contactes amb el València

Per Gonzalo López · 17 Abril, 2025

El València viu un gran moment a la lliga i de cara a la pròxima temporada el club ha de treballar en les renovacions de diversos futbolistes i en possibles incorporacions a la plantilla. Álvaro García, jugador del Rayo Vallecano, en una entrevista a Ser Deportivos València va parlar sobre l’interés de l’entitat che, però que finalment es va quedar en res. El davanter va estar en els plans del València com a reforç de la plantilla, però la direcció esportiva mai va posar un contracte oficial damunt la taula.

“Del València alguna vegada m’ha arribat interés, però a l’hora de la veritat res real. Oferta formal mai. A més, el Rayo és un club difícil per a vendre. Hi han hagut contactes, trucades sí, però per escrit, no”, explicava Álvaro García. En els últims mercats l’entitat che ha buscat incorporar extrems a la plantilla. Com a jugadors d’eixe perfil han acabat arribant Sergi Canós i Luis Rioja. Al davanter del Rayo Vallecano no li va arribar cap oferta real del València i el passat mes de febrer va tancar la seua renovació amb els de Vallecas fins a 2028.

Per altre costat, Stole Dimitrievski sí que va fer el pas i va canviar la porteria del Rayo per la del València. El porter macedoni acabava contracte i va decidir no renovar i recalar en el conjunt che. La seua decisió final es va donar amb la confirmació de la venda de Mamardashvili al Liverpool, que posaria rumb a Anglaterra a la temporada següent. Aquest dissabte Dimitrievski torna a la que va ser la seua casa durant 5 anys i davant una afició que li té un gran respecte.