Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Així serà el nou contracte de César Tárrega: renovació imminent amb millora salarial

Per Blanquinegres · 25 Abril, 2025

El València CF ha obert el meló de les renovacions i el primer nom damunt la taula és el de César Tárrega. El central valencià, consolidat com una peça clau esta temporada, serà un dels primers futbolistes a prolongar el seu compromís amb el club.

Tal com va informar COPE ahir, els agents del jugador es van reunir recentment amb l’entitat a la Ciutat Esportiva de Paterna. Les sensacions després de la trobada són molt positives i tot apunta a un acord proper, fruit d’una sintonia total entre les dos parts.

El pla és ampliar dos anys més l’actual contracte de Tárrega, que expira en 2028, i acompanyar-lo d’una pujada salarial notable. Tot i el seu rendiment i protagonisme, el defensa continua tenint un dels sous més baixos de la plantilla, i la nova proposta busca corregir esta situació.

La voluntat del futbolista de continuar de blanquinegre facilita unes negociacions que podrien tancar-se en les pròximes setmanes. El València vol recompensar el seu creixement i blindar el seu futur davant possibles interessos externs.

Tárrega serà el primer a renovar, però no l’últim. El club també té previst abordar pròximament el cas de Diego López, amb qui hi ha prevista una reunió abans de l’Europeu Sub-21. El gallec també vol seguir, però les seues xifres —8 gols i 5 assistències— fan que el seu cas requerisca més temps i delicadesa.