Així és el protocol de retorn de Bordalás
Per Alex Alfaro · 12 Desembre, 2021
![](https://www.blanquinegres.com/wp-content/uploads/2021/09/Diseño-sin-título-1.png)
Bordalás i Alderete van donar positiu durant el dia d’ahir impossibilitant així la seua presència en el partit enfront de l’Elx. El tècnic alacantí no va tindre un altre remei que seguir el partit des de la seua casa donant-li indicacions al seu segon, com el mateix Patricio Moreno va admetre en roda de premsa.
A partir d’ara només queda mirar cap avant. El protocol en aquestes situacions varia segons l’àmbit en el qual estem parlant. Per a qualsevol persona de “a peu” amb deu dies de quarantena després d’un positiu és suficient. Altres empreses exigeixen que l’índex de contagi siga superior a 30. Segons ha pogut saber Blanquinegres, Bordalás se sotmetrà a diferents PCR de manera regular i no tornarà a la seua activitat presencial fins que done negatiu.
Ara mateix la preocupació es troba en els terminis. Sembla molt complicat que tant el míster com Alderete arriben al partit contra el Llevant i descartem completament que estiguen en Copa del Rei.