L’intent de robatori en la casa de Gattuso durant el València – Cadis
Per Alex Alfaro · 07 Gener, 2023

Una banda de lladres va realitzar un intent de robatori a la casa de l’entrenador italià del València, Gennaro Gattuso, mentre que es disputava el partit corresponent a la jornada 16 del Campionat Nacional de Lliga, tal com ha informat el diari Las Provincias.
Segons este mateix mitjà de comunicació, els sistemes de vigilància de la casa i diferents gossos guardians van evitar que l’acte vandàlic no fora a majors i no poguera ser portat amb èxit. L’entrenador del València no es va assabentar de res fins a una vegada finalitzat el partit. Cal recordar que este tipus de bandes solen escometre les seues accions mentre juga el València a Mestalla i tenen la certesa que l’immoble es troba buit.
Gattuso resideix en un espaiós xalet en Campolivar, una ubicació perfecta entre la Ciutat Esportiva de Paterna i la ciutat de València. Entre les mesures de seguretat, la casa comptava amb càmeres de vídeo, sensors de moviment i dos gossos guardians que van aconseguir espantar als diferents individus.
No és la primera vegada que açò ocorre i és que a Samu Castillejo també li van robar, encara que el futbolista del València va tindre més mala sort aquella vegada perquè sí que van aconseguir entrar amb èxit a la propietat.