Samu Castillejo continua sent baixa i no estarà davant el Sevilla
Per Pablo Marquez · 17 Octubre, 2022
Els jugadors del València ja han començat el seu viatge a Sevilla. El club de la Capital del Túria s’enfrontarà al Sevilla i Gattuso espera tornar a sumar els tres punts per a apropar-se a les posicions europees. De fet, hem pogut observar que només hi ha una baixa del primer equip.
Els jugadors que tornen a la llista són Mouctar Diakhaby i Marcos André. Els dos jugadors han acabat les seues respectives sancions i podran ser utilitzats per Gattuso demà. S’espera que Diakhaby sí que siga titular. Mentre que Marcos André podria esperar la seua oportunitat des de la banqueta.
A la llista hi ha diversos jugadors que podrien ser dubte per a demà. Hugo Guillamon ha entrenat amb el grup, però no va participar en el partit del passat dissabte. D’altra banda, Edinson Cavani es va fer mal al turmell, però ja pareix que està recuperat. La sorpresa ha sigut que Gabriel Paulista ha aparegut amb una embenatge en tota la cama.
La llista de Gattuso
Porters: Giorgi Mamardashvili, Cristian Rivero, Iago Herrerín
Defensors: Thierry Rendall, Dimitri Foulquier, Gabriel Paulista, Eray Cömert, Diakhaby, Cenk Ozkacar, José Gayà, Toni Lato i Jesús Vázquez.
Migcampistes: Hugo Guillamon, Nico González, André Almeida, Yunus Musah i Ilaix Moriba.
Davanters: Edinson Cavani, Fran Pérez, Hugo Duro, Justin Kluivert, Marcos André i Samuel Lino.