La RFEF acorda ampliar el repartiment d’entrades al 40%
Per Pablo Marquez · 15 Març, 2022
![](https://www.blanquinegres.com/wp-content/uploads/2022/03/IZQ_5891-IZ7_6638-scaled.jpg)
En el dia de hui s’ha celebrat una reunió entre la Reial Federació Espanyola de Futbol, el València CF i el Reial Betis. Els representants dels clubs han negociat amb José Luís Rubiales el repartiment del número d’entrades per a la final de la Copa del Rei.
El València podrà arribar a 23.200 entrades
En un principi, el repartiment de localitats entre els dos equips finalistes i la RFEF és del 33,3%. D’esta forma, al València només li corresponien 17.300 entrades per a la Cartuja.
No obstant això, en la negociació de hui, la Reial Federació Espanyola de Futbol s’ha compromés a ampliar a cada club la possibilitat d’ampliar el número d’entrades fins a un 40%. Amb esta idea, el València podria arribar fins a 23.200 entrades.
Una altra reunió
No obstant això, encara queden algunes coses per tancar. Per este motiu, el pròxim divendres es celebrarà una altra reunió entre les tres parts per a prendre una decisió definitiva al respecte.