ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Sandra Gómez demanarà a Meriton un aforament proper a 70.000 espectadors per al Nou Mestalla

Per Pablo Marquez · 17 Gener, 2022

Les institucions públiques de la ciutat de València continuen pressionant a Meriton Holdings per a reiniciar les obres del Nou Mestalla i finalitzar el camp. Ara mateix, el club de la Capital del Túria ja té ingressos gràcies a l’acord de la Lliga de Futbol Professional amb el fons d’inversió CVC. En el dia de hui, el president de la Generalitat València, Ximo Puig, s’ha ficat seriós i ha declarat que no anaven a acceptar més vacil·lades per part de Meriton Holdings.

L’aforament plantejat per Meriton es queda molt lluny

Més tard, ha sigut el torn de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez. Segons ha informat SER Deportivos València, Sandra Gómez exigirà a Meriton Holdings que l’aforament del Nou Mestalla s’aproxime el màxim possible als 70.000 espectadors. Eixa va ser la xifra que va firmar el València CF en 2005 en el conveni urbanístic de permuta.

Ara mateix, segons les últimes informacions referides al Nou Mestalla, la idea de Meriton Holdings era realitzar un estadi amb capacitat per a albergar a 46.000 aficionats. Esta diferència és molt gran entre les dos idees. Per esta raó, el club hauria de pensar en una altra planificació per a complir amb les exigències de l’Ajuntament.

El València necessita finalitzar el Nou Mestalla

El Nou Mestalla és un dels principals problemes econòmics del València CF. El club necessita reiniciar les obres i finalitzar este projecte, ja que les obres estan parades des de fa dotze anys. El València continuarà en contacte amb les institucions públiques per a treballar en el projecte final del Nou Mestalla. L’aforament és un dels temes principals i el València haurà d’escoltar les exigències de l’Ajuntament de València.