ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Gayà no ha rebut cap oferta del València

Per Alex Alfaro · 06 Octubre, 2021

El temps va passant i comencem a arribar a un moment clau per la renovació de Gayà i Soler.

Parlant específicament de la renovació del jugador de Pedreguer, la predisposició és clara i patent per arribar a un acord; tant per part del club com per part del jugador.

Des del 22 de maig de 2018, dia en el Gayà va renovar per última vegada, ha plogut moltíssim. El valencià ha crescut i s’ha convertit en una autèntica referència per al futbol espanyol. Com a capità del València, és part de la columna vertebral de la plantilla de Bordalás. I no sols parlem de passat i present, sinó que Gayà hauria de ser una de les cares visibles i recognoscibles del “projecte” de Meriton per a les pròximes temporades.

Com bé és sabut per tot el món, Gayà acaba contracte al juny de 2023, per la qual cosa entrem en terreny pantanós. Plantar-se a la meitat de 2022 sense un preacord podria dificultar l’operació.

Segons ha informat la Cadena SER, l’agència de representació de Gayà encara no ha rebut cap oferta de renovació per Gayà. Encara que les converses ja han començat, no hi ha res seriós damunt de la taula.

Veurem si el València mou fitxa durant les pròximes setmanes, però encara no hi ha res clar.