Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Joey Lim liquida el departament de comunicació

Per Pablo Marquez · 21 Octubre, 2020

El València estàs acomiadant a moltíssims empleats els últims dies. Meriton Holdigns té la intenció de remodelar tot el departament de comunicació del club.

Per este motiu, segons ha informat el periodista de la Cadena Ser, Fran Guaita, el València ha pres la decisió en el dia de hui d’acomiadar a la treballadora del departament de comunicació, Cristina Lloret. A més de Cristina Lloret, el València també ha decidit acomiadar a Pau Fuster el qual estava molt vinculat al club.

Cada vegada sembla més clar la raó per la qual Joey Lim ha vingut a València. El desig de Peter Lim és que el seu home de confiança tinga el control total del departament de comunicació.

Açò suposa un canvi dràstic per a les relacions del València CF amb la premsa.

En el dia d’ahir, el club ja havia acomiadat a Àlex Navarro com a director del departament de comunicació, el qual era l’encarregat de controlar les relacions amb els mitjans, donant-los pas en les rodes de premsa i en entrevistes amb jugadors.

Cristina Lloret era l’encarregada d’aprovar les acreditacions per a la premsa a l’hora d’entrar a l’estadi de Mestalla. Ara mateix, Joey Lim és la principal figura del departament de comunicació i serà l’encarregat de decidir quan el club podrà obrir-se als mitjans i quan estarà tancat.

https://twitter.com/lloretcris/status/1318845166317408257

Amb estos dos acomiadaments, Peter Lim presenta tota una declaració d’intencions dels seus interessos comunicatius dins del València. El club hi ha destituït pràcticament a totes les persones que controlaven el departament de comunicació del València.

Haurem d’esperar per a conéixer els pròxims moviments comunicatius del club i el paper que tindrà la premsa en el futur del club.