El València és el segon equip que més ha venut
Per Pablo Marquez · 21 Septembre, 2020

El coronavirus ha afectat moltíssim al món del futbol. Els estadis buits, sense públic, i els mesos sense competició han originat una situació de crisi entre la majoria dels equips del vell continent.
Per això, molts equips s’han vist en l’obligació de vendre. A més, altres equips, com és el cas del València, no han aconseguit els objectius esportius que requereixen per poder afrontar una nova temporada de forma sostenible.
Per esta raó, el CIES ha informat que el València és el segon equip de les cinc grans lligues europees que més diners ha ingressat. L’equip de la Capital del Túria ha guanyat un total de huitanta-sis milions d’euros.
L’únic equip que ha superat esta xifra ha sigut el Reial Madrid. El club de Florentino Pérez ha registrat cent vint-i-huit milions d’euros en la venda de futbolistes.
UN EQUIP DEBILITAT
El València s’ha debilitat moltíssim des de la passada temporada a esta. Han eixit cinc jugadors titulars que eren imprescindibles a l’onze i alguns se n’han anat per quantitats molt baixes per al seu valor.
Ferran Torres ha abandonat el València per vint-i-cinc milions d’euros més dotze en variables. Rodrigo Moreno ha sigut traspassat al Leeds United per trenta milions més deu en variables. Francis Coquelin només va costar-li al Vila-real huit milions. I per últim, Parejo i Garay han eixit de forma gratuïta.
Meriton Holdings encara no ha fitxat a cap futbolista i tot fa indicar que no hi haurà moltes incorporacions. El màxim accionista només vol fitxatges cedits o sense pagar quantitats de diners. Per tant, el València tindrà una plantilla molt més debilitada per a afrontar els seus objectius.