Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Cañizares, sobre l'efecte Carlos Corberán:

Joan Marc García , 07/04/2025

Cañizares, sobre l'efecte Carlos Corberán: "No cal dir res"

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

El València, en la posició més alta de tota la temporada

Per Javi Richart · 08 Abril, 2025

Si als valencianistes de principis de la dècada dels 2000 els digueren que la millor posició del València CF en la temporada és la 14a, es tirarien les mans al cap. Eixa és la realitat que viu hui el conjunt valencianista, que ha pogut remuntar el vol gràcies a l’arribada de Carlos Corberán.

Després de l’empat entre el CD Leganés i CA Osasuna d’aquest dilluns, el València acaba la jornada 30 en la posició 14, i supera al Girona en la taula classificatòria de LaLiga EA Sports. L’equip che mai havia estat en una posició tan alta aquesta temporada, un èxit per a alguns, però una dada que exemplifica la realitat que viu el club actualment.

Els números de Carlos Corberán són espectaculars. A la classificació de la segona volta, el València està en llocs de Champions League, per damunt d’equips com el Reial Madrid o l’Atlètic de Madrid. Quan el tècnic de Xest va arribar a Mestalla, els blanquinegres encapçalaven la cua de la classificació. A poc a poc, ha anat pujant llocs en la taula, fins a arribar a la posició actual.

Amb Baraja, l’equip tan sols havia estat fora del descens en la Jornada 7. Posteriorment, es va quedar en els darrers llocs de la classificació, fins a la Jornada 27, quan, després de guanyar al Reial Valladolid el 8 de març, els de Corberán van abandonar els llocs crítics.

Que la millor posició del València CF en tota la temporada siga la número 14, tan sols exemplifica la realitat que viu actualment el conjunt de la capital del Túria. Un club desnonat pel seu màxim accionista, Peter Lim, que amb el seu desinterés i la seua desinversió ha provocat que un dels clubs més importants de la història del futbol espanyol estiga celebrant no baixar a Segona Divisió.