Mosquera desperta l’interés de gegants europeus
Per Joan Marc García · 06 Març, 2025

El València i Mosquera porten mesos en converses per a tractar d’ampliar el contracte després que este mateix any ja fora renovat i que s’ampliara una clàusula. Les dos parts volen millorar les condicions però amb alguna excepció molt important que provoca que les negociacions estiguen completament en via morta.
El central del València rebutja l’opció de renovar si no hi ha en l’acord una clàusula de rescissió de 20M o 25M d’euros com a màxim, com va informar el periodista Héctor Gómez fa un mes.
Ara, el periodista especialitzat en fitxatges Nicolò Schira, ha destacat l’interés de diversos clubs europeus pel jove defensa del València. Entre els equips interessats es troben dos gegants italians, la Juventus i l’AC Milan, així com dos clubs de la Premier League.
No obstant això, la llista de clubs interessats en Mosquera no es deté ací. Segons ha informat El Desmaeque, el Bayern de Munic, l’Inter de Milà i l’Atlètic de Madrid també ho tenen en el seu radar. A més, segons la font citada, encara que el València va rebutjar una oferta de la Lazio al gener, que incloïa una cessió amb opció de compra obligatòria, s’espera que el pròxim estiu estiga marcat per intenses negociacions, amb un preu que no baixaria dels 25 milions d’euros.