ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Corberán prova una defensa de quatre amb Mosquera i Diakhaby

Per Blanquinegres · 05 Març, 2025

El València CF prepara el seu proper compromís de Lliga davant el Valladolid amb novetats en l’esquema defensiu. Carlos Corberán ha assajat durant els entrenaments amb una defensa de quatre, amb Mosquera i Diakhaby com a parella de centrals, una opció que podria utilitzar en el partit de dissabte a Mestalla.

El tècnic vol reforçar la solidesa defensiva d’un equip que ha mostrat algunes febleses en les últimes jornades. En este sentit, l’aposta per Mosquera i Diakhaby busca aportar seguretat i millor sortida de baló des de darrere. Mosquera, que s’ha consolidat com un dels jugadors amb més projecció de la plantilla, i Diakhaby, amb la seua experiència, podrien formar una dupla que done equilibri a la rereguarda valencianista.

Esta variació tàctica arriba en un context en què el València vol trencar la seua mala ratxa i sumar punts clau per eixir dels llocs de descens. Davant tindrà un Valladolid que no guanya a Mestalla des de fa set partits i contra el qual el conjunt de Mestalla va aconseguir una victòria crucial en la temporada 2022/2023 amb un recordat gol de Javi Guerra en els minuts finals.