ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  Sin categoría  

Gayà compleix 300 partits al València en LaLiga

Per Gonzalo López · 22 Febrer, 2025

Avui el València ha disputat el partit corresponent a la jornada 25 de LaLiga a Mestalla contra l’Atleti de Madrid. Els de Corberán han regalat diverses ocasions a la primera part que el rival no ha perdonat. A la segona part els ches han afrontat l’encontre d’una manera totalment diferent. L’equip s’ha fet amb la possessió de baló i s’ha apropat amb molt de perill a l’àrea rival. El resultat final ha sigut de 0-3 favorable per als de Diego Pablo Simeone.

Aquest partit era especial per al capità del València. José Luís Gayà ha complit amb el club els 300 partits a LaLiga. D’aquesta forma es situa com el dotzé jugador amb més partits de la història del club. Des del 27 d’abril Gayà ha format part del primer equip fins a l’actualitat.

El següent jugador amb més partits és Santiago Cañizares amb només 5 encontres més a LaLiga que el lateral esquerre. Per damunt d’aquests dos es troben els següents jugadors: Saura, Angulo, Mestre, Albelda, Arias i Colomer.