Corberán analitza la derrota davant el Barça
Per Blanquinegres · 07 Febrer, 2025
El tècnic del València, Carlos Corberán, ha demanat disculpes a l’afició després de la dura derrota per 0-5 davant el Barça en la Copa del Rei. L’equip ha quedat eliminat de manera contundent en un partit que, segons ha reconegut, “no tenia sentit ja als 15 minuts”.
“El dolor és compartit per tots”, ha assenyalat Corberán, qui ha insistit que la desfeta ha de servir com a estímul per reaccionar: “Digerir aquest dolor i transformar-lo en ràbia. No ens queda altra que compensar-ho des de demà i pensant en diumenge”.
L’entrenador ha assumit tota la responsabilitat de la derrota: “Les alineacions les faig jo i em responsabilitze. Hem de créixer com a grup. Anem a necessitar a tots”. A més, ha explicat que les circumstàncies físiques han condicionat el partit: “Estava marcat pel partit previ. Dos lesionats, quatre jugadors amb molèsties i limitacions de minuts des dels serveis mèdics”. Tot i això, ha admés que “hauríem d’haver donat una resposta diferent”.
Sobre el desenvolupament del joc, Corberán ha lamentat les errades defensives: “El Barça acumula molts jugadors a l’esquena. Ens han posat balons que no hem sigut capaços de defendre”. També ha apuntat a la falta d’intensitat i d’interpretació del joc: “No és la imatge que volem donar ni la que la nostra afició mereix”.
Mirant al futur immediat, el tècnic ha deixat clar que toca refer-se: “El pla és transformar el dolor en reacció. Si no, et converteixes en un equip sense solidesa defensiva”. Ara, el focus està en el pròxim partit de Lliga, que ha qualificat de “final”.
“Hem de demostrar-li a l’afició que el sentit que tenen és compartit. Cada jugador està afectadíssim. Augmentar l’esforç. No mereixen veure el que hem fet en el camp”, ha conclòs Corberán.