Dani Gómez explica la seua eixida del València
Per Blanquinegres · 06 Febrer, 2025
![](https://www.blanquinegres.com/wp-content/uploads/2024/09/IZQ_2368-scaled.jpg)
El davanter Dani Gómez s’ha presentat com a nou jugador del Reial Saragossa amb la il·lusió de formar part d’un projecte on se senta valorat. Procedent del Llevant, el futbolista ha recalcat que buscava un club on el volgueren tant l’entrenador com la direcció esportiva.
“Volia vindre a un lloc on apostaren per mi, on em volgueren i em donaren carinyo esportiu“, ha explicat el jugador en la seua roda de premsa de presentació. “Hi ha hagut un contacte permanent amb el director esportiu, Juan Carlos Cordero, i tot i que l’acord semblava trencat, finalment es va poder fer.”
Dani Gómez, que ha firmat contracte fins a 2028, ha destacat la importància d’arribar a un club històric i amb un projecte amb aspiracions. El seu principal objectiu és oferir un bon rendiment i ajudar a aconseguir l’ascens de categoria. “El Saragossa té una gran afició i una ambició clara. No tots els equips de Primera Divisió omplin l’estadi amb 25.000 persones com ho fa aquest club“, ha ressaltat.
La seua arribada es produeix després de la marxa d’Iván Azón al Como italià. “Se’n va un jugador molt important i volgut per l’afició. No sent pressió per substituir-lo, som diferents. Jo donaré la meua millor versió per ajudar l’equip”, ha assegurat.
Finalment, Dani Gómez ha explicat que encara no ha tingut massa converses amb l’entrenador Miguel Àngel Ramírez, però s’ha definit com un futbolista “amb mobilitat, arribada i bona capacitat per atacar els espais”. Ara, el seu enfocament està en treballar al màxim per contribuir a l’objectiu de l’equip.